Kimkibu benim ikilide problem çıkmamıştı, 21. Haftamda detaylıda bir sürü problem gördü doktor ve amniyosentez istedi, risklerini anlattı istersen fetal dna da yaptırabilirsin dedi, fetal dna da karar kaldım ve bugün verdim kan şimdi üzüntü içerisinde bekliyorum 2liye güvenmiştim oysa ki karar senin canım iyi düşün ama..