DuyguSerkan Kızlar merhaba 12+6 haftalık hamıleyım son 3 4 gundur gobek deligimin altında kasıklarıma doğru arada bi bölgesel kasıntı gıbı bı hıs olusuyor süreki degıl ama ara ara olmaya basladı bazıları bebek hareketı seyırme gbı hıssedılıyor dio olabılırmı ?
Deletedmom15257 DuyguSerkan cnm ben o haftalarda o şekilde hissettim 16 da tekme yedim ama iki gündür tik yok 🙁
DuyguSerkan Deletedmom15257 canım ultrasona girmeden once çikolata yedım ve bebegımın oynadıgını gordum doktorumda glıkoza cevap verdıklerını soyledi bi cikolata tatlı ye istersen canım