Güzel anneler merhaba🌸🌸
12.haftama girdim ve bir haftadır bende inanılmaz gaz oluyor ve bazen sancılar kramplar oluyor hazımsızlık iki kez oldu. Bu dönemlerde normal mi?? birde şey aklıma geldi bebek doğduktan sonra onunda benim bu çektiğim sıkıntıdan dolayı ona yansırmı onunda gaz problemi olur mu? yoksa alakası yok! mu diyorusnuz 🤔