esengl_ hadi ya baya bir uzağız 😄 ama aldığım yerin instagram adresi da var baby baby bebek mağazaları diye geçiyor İstanbulda da kesin vardır bence 🙈 ben de beyaz tercih ettim çünki sepet beşiğim ahşap buda beyaz olsun dedim tercih meselesi tabiki ama uzun süre kullanacağımız anne yanı olacak beyaza da her renk nevresim gidiyor vallahi annem ile kayınvalidem nevresim diktiler komple yan korumalıklara felan da beşiği daha da bir sever oldum beşiğin havası değişti resmen kullanmak için sabırsızlanıyorum sağlıkla gelir inşallah bebişlerimiz 🥰😍