Rumeysagnc İki gündür sanki karnım çekiliyor sertleşiyor gibi oluyor bi tarafı her zaman yönü değişiyor ama acı aynı neden oluyor acaba ?
Soyla Rumeysagnc Benim de ara ara saplantı gibi ağrım oluyor sanırım bunlar normal şeyler büyüyo diye düşünüyorum 🤗
papatya35 İçinizi ferah tutun bazı kasılmalar olabiliyor sadece takip edin lekelenme kanama kasık ağrısı vs varsa ve şiddeti artarsa doktora gidin
Soyla Rumeysagnc titreme gibi oluyor mu onu da yaşıyorum yani saysam bir sürü şey oluyo ama çok şükür sağlığı yerinde önemli olan uzun süren acılar ağrılar diye biliyorum bir dahaki kontrolünüz ne zaman
Soyla Rumeysagnc Bilemiyorum ama muhakkak yaşayanlar vardır kolay değil bebek büyümesi 😄 1.5 ay uzun süreymiş
esilemerveker Korkma bende de öyle oluyor 13 haftalığım ara ara sancılarım oluyo karnın bebek için hazırlanıyor o yüzden kasılmalar falan olması normal ama yine de doktoruna gittiğin zaman danışırsın 😇
Elf0305- Bende aynı senin gibi oluyordum cuma günü kontrolde doktoruma söyleyince bebek büyüyor rahimde ani genişleme olduğu için kasılıyor sertleşiyor dedi endişelenme sende öyledir benmde 12. Haftam