Brcn90 Arkadaşlar merhaba. 25 haftalığım. Bebeğin hareketlerini bu zamana kadar hep karnımın üst kisminda hissediyordum. Son birkaç gündür kasık bölgemde hissediyorum. Normal mi ? Yani aşağıya mi düşüyor gittikçe ?
CigdemSenol Brcn90 Merhaba, bana da olmuştu, bebek dönmüştü. Ayakları yukarıda o hareketler daha sertti, elleriyle kasık tarafımdaki hareketleri daha minnacıktı. Ben de çok korkmuştum, ama korkacak bir şey yoktur Allah’ın izniyle 🤗
melike14 Dönmüştür canım bebek aynı haftalarda benimnde öyleydi kasıklarım gıdıklar tarzdaydı muayenede doktoruma sormuştum ayakları aşağıda kafası yukarıda demişti