Anne18 bizimde bebeğimiz erkek az kaldı gelecek inş. Ama hamilelik döneminde hiç sivilce olmadı leke filan da olmadı bende. Dedikleri gibi kız bebek annenin güzelliğini alır erkek bebekte güzelleşir derler. Ben değişmedim hiç az kilo aldım son zamanda ve göbek. İstersen doktora danış