TubaOuzKurt 18+5 haftalık hamileyim dün akşamdan beri aşırı derece Gaz sancısı cekiyorum çok şükür bebisin kalp atışlarında sorun yok ama yine de tedirgin oluyorum normal midir bu sancı yaşayanlar var mi ne yapmalıyım 😔
Pcoslubiranne TubaOuzKurt Geçmesini beklemekten başka çare yok.😔😔Ben gaz yüzünden yatamıyorum bazen.Bebeğe hiç bir zararı yok korkma.
ElifKarata TubaOuzKurt büyük konuşmak istemyrm şu gaz sancısı kabız basur her türlü acıyı çekiyrm hala sırf bunlardan 2. Çocuğu düşünmüyorm😘😂❣😂😂
Dnfrn TubaOuzKurt bende yaşamıştım araştırdım bebeğe zararı olmuyormus içinizi bu yönden rahatlatınız aksine bağırsakta oluşan sesler daha da hoşuna gidermiş😂 öyle yazıyordu tabı sizin cektıgınız sancı kötü umarım hemen geçer😊