Minikkiiziiim OgrtmnDidemm 28 haftalıkken 1100 olarak doğdu sonra 960 a kadar düştü şuan kuvezde sizinkiler kaç kilo doğdu nasıllar şuan solunum sıkıntısı filan yoktur insallah
Minikkiiziiim Havvabarut iğne tetiklemiyor erken doğumu yanlış anlamayın Insallah zamanında gelir yavrunuz sağlıkla
Aydan99 OgrtmnDidemm Ya sizde kaç kilo doğdu ? Kuvezdemi nasil şimdi iyi olur inşAllah banada doktor o haftalarda soylemiş doğum olur diye ciğer iynesi yapildimi size kaç tane yapildi işe yariyomu ciğer iynesi?
Arife1903 Ben 31.+4 deyim ağrılardan dolayı 2 kere hastaneye yattım ama iğne yapmadı belki kilosu iyi diyemi bilemedim
tugce_25 Benim 30 haftalikken kanamam acildi 1 cm de açıklık 2 tane vurdular igne hap fln simdilik dogum durdu ama yinede riskliymişim dogana kadar hastanedeyim su an 31+1 oldum bekliyorum
Deletedmom27 Havvabarut doğumdan önce 2 doz vurulmuştum 29. Haftada..33+2 de 960 gram doğan bebeğim kendi kendine nefes alabiliyodu🤲🏼Yorulunca arada oksijen veriyorlardı şimdi doğduğumuz güne göre 7 buçuk aylığız sapsağlıklıyız🌿
18oznur hlyakoglu sancilarim yada hic agrim olmadi sadec 32 hafta kontrole gittigimde acilma tespit edildi 2 cnm yaklasik doktor erken gelebilir diyerekten ciger gelistirici igne verdi.allaha sukur 39 haftadayim suan doktor artik gelse iyi olur deme ye basladim zorlaniyorum artik cunku tasimakta
Umutluuu Havvabarut evet benim erken doğum riskim var serklajlıyım. Biraz adet sancısı gibi ağrılarım olunca Geçen hafta yani 29.haftada 4doz 2şer tane 2 gün ciğer geliştirici yapalım her ihtimale karşı dedi doktorum. Şimdilik iyiyiz inşallah erken gelmez yavrularımız 🤲🏻