Emineslh Bernagurses kesin demediyse almayın benim 23. Hafta kesinleşti ondan önce hep kız biliyordum doktorunuz eminse alabilirsiniz bence yada detayliya girecekseniz onu bekleyin
Deletedmom35 Bernagurses arkadaşıma 25 . Haftada erkek demişlerdi kız beklerken detaylı en güzeli orda çok net belli oluyor ondan snr alışveriş yapın bence
Bernagurses znurstnKaraca 2 hafta var ayrintiliya artik kesinlessin doya doya alayim gri beyaz almaktan biktim canim 😂😂
Deniz2961 Bernagurses anldm cnm bu konuda doktrnza gvnmktn bska sansmz yok bna 12 kiz dmsti 16 da gttm yine kiz 😍
Bernagurses Emineslh sadece kiz dedi eminmisiniz diyede soramadim 😂 yalan mi soyliyim demesin diye😅 bekleyim bari eo bekliyorum zaten 😥
GrkemMelikeYlgrm Eşimin akrabasına 7. aya kadar erkek demişler doktorlar 8. ayda kız olduğu ortaya çıkmış 😂😂
Ozgen GrkemMelikeYlgrm Bana devamlı gittiğim doktor 19 erkek dedi başka doktor25 h kiz dedi hangisi dogrudur
Asrinbaby Bernagurses bir de cinsiyet için değil sadece aslında kilosunu tahmine göre de almak lazım 😂 arkadaşım yeni doğan aldı aldı bebek neredeyse hiç birine sığmadı bende bazı aldıklarıma pişman oldum bundan sonra biraz daha buyuk alacağım.
Ikinciyibekliyorum Bernagurses bende dune kadar bekledim gerçekten 🤭 dun ayrıntılı ultrasona girdim doktor kesin kiz dedi detaylı bakti tum organlarina dun den sonra tamamen emin olduk. Kendi doktorumda detayliyi bekle demisti cunku bacakları kapalı göremiyorum demisti 🤗🤩
Bernagurses Ikinciyibekliyorum kesin falan demedi valla sadece kiz dedi 😁 en iyisi beklemek iki hafta daha 😆🤗
Hatceceylin Ozgen bende aynı senin durumdayım erkek diye hissediyorum ama doktor kız dedi hatta gösterdi ama ne bileyim artık bi kızım var bi tanede oğlum olsun diye mi yada kaynana kaynata yüzünden mi bilmem yeter ki sağlıklı olsunlar
Ikinciyibekliyorum Bernagurses benim doktorumda kıza benziyor dedi 👧 dedim kesin mi yok bacakları kapalı gelişimi kiz yönünde dedi 🤭 zaten bir kizim var ikinci kiz olsun diye şükürler ettim allaha 🙏🤩 dun ayrıntılı ultrasonda prof doktor dedi kesin kiz diye eminim artik 22+5 buarada biz😂🤗🤩