incikinannesi merhaba ben 5+3 ken öğrendim o zaman hemen başladık iki kutu kullandık doktorum 13 haftalıkken bu kutuyuda bitir başka almana gerek yok demişti. Yine sorabilirsiniz doktorunuza ama biz 13. Haftamız da omega üç, demir ve d vitamini kullanmaya başladık. Folik asitin ikinci kutusu bitince bıraktık 👍