Gd1992 Cnm ben lohusahamile.com dan aldm cok memnun kaldım ole ıc gostermıyor ıncede degil ben set aldım .
papatya35 Bende büyük beden alacağım ama güvenemiyorum boyum uzun 1.80 ve doğumda 100ü görürüm kesin kilo olarak . 2xl ,3xl falan alıp Bedeninden memnun kalan var mı çünkü büyük sipariş verip elime xl gönderirler diyo endişe ediyorum
Ketenn Relax mode 👍 öyle abartılı değil çok kullanışlı hem hamilelikte hem doğum dan sonra kullanılması için tasarlanmış modelleri var canım.
Angels-35 Ketenn relax modun fabrika satış mağazası varmı biliyor musunuz? Yoksa normal mağazadan mı alıyorsunuz
Ketenn Angels-35 hiç bilmiyorum canım kuzenim hediye almış bana o kadar beğendim ki daha sonra sitesine baktım diğer modelleri inceledim siteden bilgi edinebilirsin ama.
Ketenn Angels-35 cossy by aqua var canım onun sade güzel modelleri de var aklıma geldi şimdi trendyolda var diye biliyorum. Normal bi takım arıyorsan suwende çok güzel üstelik kendi sitesinde indirim var ben bi tanede ordan aldım.