Merveacar97 Aysum ben aldım cunku ilk bebegımde ilk gunler okadar cok süt geldıkı hep akıyordu sonra birden kesildi 3 4 ay emdi smdı en azından sagıp dolaba koyarım erkenden kesilirse de o sütlerim bosa gitmemiz olur diye aldım
Aysum Merveacar97 benimde ilk gebeligim olduğu için bilemedim alsammı kararsız kaldım cnm dediğin gibi lazım olur alıyım 🥰🤔
sue92 Benim kuzenim ve arkadaşım geçen ay doğum yaptılar ikisi de mutlaka al dedi. Kuzenim mastit olmuş 2 kere ateşlenmiş. Sağınca geçmiş. Arkadaşım da mecbur sezaryen oldu ve sütü başta gelmeyince çok faydasını görmüş pompanın. Süreci hızlandırmış.