yba 37+5 te oldum ama doktorumun görüşü 39+0 idi. Benim kasılmalarım olduğu ve rahim ağzında yumuşama başladığı için erkene aldık.
Selinbugra yba kaç kg doğdu acaba ☺️ Banada 38 e gün verdi de erken gibime geldi zayıf olacak diye endişelendim