Minik1bey Merhaba güzel anneler hamilelikte coraspirin kullanan oldu mu acaba. Bugün doktor bana 32 haftaya kadar kullanacaksın dedi 12+3 şuanda. Ayrıca bebe aspirini ile coraspirin arasında fark var mı acaba bilgisi olan var mı
Serife43 Minik1bey benim pihtilasmam var hem coraspin hem 0.4luk igne kullaniyorum banada doktorum 32.haftada birakicaz dedi coraspirini