ebruus merhaba adetim 11 gun gecti bugun kahve rengi akintim geldi ve kasik agrim var adetim duzensiz gebelik testim negatief cikti boyle olup hamile kalan varmi artik ne dusuncegimi sasirdim cok umutsuzum
Birgul ebruus yerleşme kanaması olarak varsayarsak 4-5 gün daha olmazsanız kan verin kesin sonuç alırsınız