En son kanı çarşamba günü verdim 185 çıktı. Öncesinde 2 kere vermiştim. 17-53-185 diye artınca bıraktım. Bugun yani pazartesi sabahı tekrar verdim 1530 çıktı. Yarın doktor randevum var öğleden sonra. Sizce artış nasıl olmuş adetim 5 gün geçti. Yarın 2000leri geçer gibi duruyor. Ultrasonda gözükür mü acaba