rabia34-44 Hanımlar merhaba 2. Kez parsiyel mol gebelik tanısı konuldu başından bu durum geçen var mı ? 3. De aynı sorunu yaşar mıyım iyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var bilen duyan yazabilir mi ?