Kızlar sat 26 Ekim. Kasım 9 10 da yumurtladım eminim çünkü test yaptım. Normal 26 günde bir adet oluyorum bat 22 Kasım dı 21 inde erken gebelik testi yaptım hemen pozitif çıktı evde bi tane ovilasyon vardı onu da yaptım onda da t çizgisi baya koyuydu bugün doktora gittim beta 178 çıktı çok şaşırdım tamam adetimi daha 1 gün geçti ama 9 10 u yumurtladım eminim nasıl geç döllenme oluyor kafam almıyor nerdeyse 10 gün sonra yerleşmiş rahme. Doktor çok yeni bi hamilelik dedi ben yumurtlama günlerinden sonra eşimle birlikte olamadım şehir dışına çıkmıştım. Progestoron 17 çıktı iyi dedi doktor sağlıklı bir gebelik olduğunu düşündürüyor ama 2 gün sonra 2 katı çıkması gerekiyor çarşamba tekrar bakcaz dedi böyle bi durum yaşayıp devam eden var mı gebeliği neden geç yerleşti rahme kafam almıyor