okudum 3 defa,. gebe kalmış gibi hisset kendini cok sevin bu duruma sonra direkt unut bu dileğini.. amaaan olmassa olmadın ben şuna buna odaklanıcam artık de ve gerçekten yap! sakın bekleyiş icinde olma yoksa evren sana tekrar “bekleyiş icinde olmayi” vericekdir.. ben uzmanlaşdım artık bu konularda kesinlikle unut veya bırak dileğini.. gercekleşebilsin :)