Canım geçmiş olsun öncelikle ben de 21. Haftamda yaşamıştım sağ kasığımdaki ağrı yüzünden bir gece kıvranıp hemen doktoruma gittim bebeğimi kaybediyorum sanıp çok korkmuştum. Doktorum serum verdi alttan muayene edip tahlil istedi bende enfeksiyon çıktı ve antibiyotik tedavisine başladık. Ayrıca alttan muayene ettiğinde rahim ağzı kısalığı olduğunu söyledi ama dikiş atılacak kadar çok değil demişti. Protestan verdi hala kullanıyorum ama şükür bi şey olmadı. Sıcak tutmak çok önemli. En ufak üşütme ya da gaz gibi sorunlar da bu ağrılara sebep olabiliyor malesef.