Duygusuz Gyno ferro sanol kapsül kullananlar ben bunu hayatta direk içemem cok büyük geliyor. Prospektüsünde içerik corba kasıgına dökülüp bol suyla içilebilir yazıyor bu sekilde alan var mı bu kapsülü
Bebek-geliyor Duygusuz bende o kapsülü içemiyordum zorla içiyordum sürekli ve suyla denemedim midemi bulandırır diye doktoruma söyledim aynı ilacın hap şeklinde olanı var pembe renk doktorunuza söyleyin onu yazar içimi daha rahat.
Duygusuz Bebek-geliyor ya zaten ben hap içemedigimi söyledim kendisine gecen aylarda surup seklinde verdi bu sefer pandemiden dolayı sonuc göstermeye gidemedim telefondan recete gönderdi tekrar ulaşıp tekrar yazdırma da uzun süre alacak zaten kaç gündür ugrasıyorum recete mi alabilmek için.o yüzden tekrar gidene kadar degiştirmeyeyim dedim
Bebek-geliyor Duygusuz evet o ilacın şurubunu bana da verdi kapsül içemediğim için ama şurubu hiç içemedim tadı çok kötüydü tek tüp şeklinde kırmızı rengi var 🤢
Asude967 Duygusuz perspektif te yazıyor zaten abimde eczacı sıkıntıda yapmadı aksine kapsüllü içince çok kötü oldu midem
NurSema01 3 kutu yazmış bana her sabah lanet ederek içiyorum 😒 kaşığa döküp içiyordum başlarda sonra ağzıma atıp hemen su içiyorum alıştım yatağımın başucuna koyuyorum uyanıp içip geri uyuyorum rahat ediyorum
Duygusuz Melek44 evde hepsindrn var aslında ama de kan degerlerim bakıp ilaç degişikliği yapıyorum dedifi için alıyorum hap hiç içemiyorum birde
Aycu-3006 İçmekten en nefret ettiğim ilaç tipi kapsüllü olanlardı zaten ve doktorumda bugün verdi ilk dozu içtim ama içmez olaydım keşke 😑 bende nasıl içiçem bunu diye düşünüyorum 🤷♀️