esraonal Kızlar bugün bebeği görmeye gittim yine göremedim. 5. Haftamda gittiğimde kese 7 mm di. Şuan 6. Haftamdayım 11 mm normal mi?
Zeyyakup esraonal Bir sıkıntı olsaydı doktor zaten söylerdi canım 4 haftam gittim bende kese gördü sadece, 7+4 kalp atışı duyuldu. Bir kaç hafta daha bekle sende iyi haber duyarsın inşallah korkma