Merhabalar
bugün detaylı ultrason için doktora gttim😔
ilk defa cinsiyetini öğrendim ama bi sorun var beynin arka kısmında bir sıvı var dedi ve bu sıvı engelli doğacağının sebebi dedi ne yapıcağımı bilmiyorum mr çektirmemi istedi çektirdim yarın çıkıcak sonuçları varmı başına gelen duyan ne yapmalıyım lütfen yardım edin dua edin kızımla duanıza ihtiyacımız var🙏🏻🙏🏻