Bazı risklerden dolayı doktorum 37+2 ye sezeryan için gün verdi. 34.haftamda 2300 dü kilosu. 3 haftada kaç kilo alır ve ciğerleri gelişmiş olur mu tecrübe eden vardır illa ki. Bir yandan bebeğime kavuşacağım için mutluyum bir yandan da korkuyorum küveze girer mi diye. 37 de doğuranların yorumlarını bekliyorum🌸