Sulenayir Benım 23 haftam şeker yüklemesi diye bişe varmış yaptırmalı mıyız çoğu kişi zararlı falan yazmışlar
Ay80 Sulenayir ben kızimda yaptırdım hic bir zararı olmadı şükür yaptirmak istiyorsan yaptıra bilirsin zararli olsa doktorlar tavsiye etmez
Ayseege6156 Sulenayir yaptıracağınız şeyin size zararı yok faydası var üstelik yapacakları yükleme iki dilim baklava değerinde sadece insanların bunu bilmeden araştırmadan yaptırma etme zararlı demelerini anlamıyorum 🤦🏼♀️
Mimartezeanne Sulenayir perşembe günü yaptıracağım 25. Haftamda oluyorum bir sakıncası yok aksine yaptırmamak gereksiz bir risk bence zaten şeker dediğiniz şey 2 dilim baklavada daha çok keisnlikle yaptırılmalı bence
Bebek-geliyor Sulenayir tabi ki yaptırmalısınız. Şeker çıkması durumunda bir sürü risk var ona göre önlem alırsınız. Benim şekerim diyet ile düşmedi hem diyet hem insülin kullanıyorum.