Merhaba arkadaşlar 29 haftalık hamileyim ve 3-4 gündür kabızlık sorunum var. Doktoruma danıştım. Duphalac solüsyon şurubu verdi. Fakat hiç bir faydası olmadı. Şu an aşırı şişkinlik yaşıyorum. Patlamak üzereyim. Acile de gitmek istemiyorum. Bulunduğum yerde korona vakaları iyice arttı. Ne yapmalıyım kabızlık sorunu yaşayan var mı benim gibi??