incikinannesi Derya1233 ben 14. Haftamdayım gebeliğin başından beri çok yürüdüğüm de yorulduğumda oturdugumda ağrıyor genelde uzanıyorum 😔
Binnazzz12 Derya1233 benim iki ay ağrıdı ne oturabiliyordum ne kalkabiliyordm şimdi o bitti kalça ağrısı başladı 😬
Derya1233 Yasemin301 benimki yamulmus :( etrafında hiç duydunmu böyle birşey yaşayan ? Kalıcı olur diye korkuyorum
Kubra335 Bende 17+3 deyim benimde çok ağrıyo 13 de başladı geçmedi tabi bel fıtığıda var bende daha kötü Allah yardımcımız olsun inşallah cabucak geçer 🤲🏻🤲🏻
Seda93 Derya1233 merhaba, yamulduğunu nasıl anladınız? Benimde çok fena kuyruk kemiğim oturamıyorum. 24+4 haftaĺığız. Doktorum normal olur dedi.
Derya1233 Etrafınızdan falan kuyruk sokumu yamulan oldumu hiç? Yada aranızda yaşayan var mı? Çok kötüyüm :(
Derya1233 Binnazzz12 kuyruk kemiği batması yaşıyorum ben canım oturamiyorum asla. Senin neden ağrıyordu neden oturamadin onu merak ettim
Seda93 Seda93 Derya1233 ben evet oturamıyorum. Yan uzanıyorum ve oturup kalkarken egilirken çok canım yanıyor. Hatta oturup kalkarken kuyruk kemigimden ses geliyor kıtır kutur . Sanki oynuyomuş gibi bi his. Sinirlerim bozuldu bayağı . Doktorum hamileliğin etkisi oldugunu söylüyor.
Binnazzz12 Derya1233 ağrısından ben doktora da söyledim düştün mü dedi yok dedim ağrı kesici yazdı 🤣 eğrilik felan varmı bilmiyorum yani gerçi şuan düzeldim de