Arkadaşlar iki gebelik kaybım var erken haftalarda. Kan pıhtılaşmasından dolayı.. aynı zamanda pcoyum bu ay klomen kullandım bugün de çatlatma iğnemi oldum benim için dua eder misiniz inşallah bu kez sağlıklı bir gebelik nasip olur ❤️ Özellikle gebelerin duası kabul olurmuş lütfen benim içinde dua edin ❤️ Hepinizden Allah razı olsun , hayırlı akşamlar ❤️