Rotinda17 Helifs iki normal doğumm yaptım ilkinde gramına kadar doğru çıkmıştı Ama ikincide ultrasondakinden 200 gr fazla doğdu Aynı hastane ve aynı doktordu 🤭
aysedemirucar Ben de beklim burda bugün devlet hastanesine gittim doktor hepi topu 51 saniye anca baktı doğru düzgün çocuğu bile göremedim doktr nasıl baktı neye baktı anlamadm bir buçuk kg dedi inanasim gelmedi normal mi ki 28+1deyz
Seval22 aysedemirucar 28 de benim 1750 gr di ama 2 hafta önde gidiyordu yani sizinki normal olması gereken
aysedemirucar Zeyyno_ oysaki şimdiye kadar tüm doktorlar bana bir hafta iki hafta geriden geliyor demsti bı de o var ay bu devletteki doktorlar yüzünden ozellere harcamıyoruz ya ona kızıyorm
Zeyyno_ aysedemirucar Hyr canım ne gerisi kilosu haftasına göre önde benm dedğm gibi 28de 1200grmdı 32.haftamda 2024gramdı 35.haftamda 2523gramdı şimdi 36+6haftalığız 39.haftama randevum var bakalım 🤷 zaten bi bebeğin ortalama doğum kilosu 2500-3500 arası oluyor
aysedemirucar Camurcu ay İnsallh normaldr haftaya pazartesi günü yine gdecm insallh ikna olmak istiyorum siz en azından biraz rahatlattnz teşekkür ederim 😘💃✌️
Camurcu aysedemirucar bende 32 deyim şuan çarşamba gidicem. 25 haftalikken 850 gr mdi 28 de 1500 du yani en başından beri önden gidiyordu zaten. Yani mümkün yanlış değildir veya kötü değildir doktorum önden gidiyor ama korkulacak kadar önden değil gayet iyi dedi bana sen de rahat ol sağlıkla gelsin bebislerimiz 🤗😍
Semabkr aysedemirucar normal canım ben özel hastaneye gidiyorum doktorumdan da oldukça memnunum 27 haftalıkken 1300 Gr di hatta bana önde dedi senin ki gayet iyi 😀
aysedemirucar Camurcu amin inşallah çok çok teşekkür ederim kızlar rahatladm en azından devlet hastanesi diye açıkçası güvenemedm bir de doktr sadece 51 saniyeck bakınca baştan savma oldu inanasm gelmedi en azından şimdi daha iyiym
Camurcu aysedemirucar benim doktorum özelde kuzum ve ultrason da da baya bakar hem renkli hem normal ultrason la ikisiyle de bakar. Bide bildiğim kadarıyla onun ölçüsü ne kadar uzun olduğuna bakmıyor heralde onların bilgisayarı direkt alıyor ölçüyü diye biliyorum sen içini ferah tut he doktorundan memnun değilsen değiştir tabi kuzum önemli bisiy doktor