Serifeisitmir Betulll11 kız olsaydı eylül mısra koyacaktım canım hatta önce kız demişlerdi 12. Hafta da Aşkımızın mısrası diye seviyorduk 🤭🤗😍
merviskii Betulll11 burda birinden Eylül isminin “ibadet edilen” anlamı olduğu için yasak isim olarak duymuştum
Betulll11 merviskii ilk defa duydum ama araştırırım. Aslında Eylül sanki çok diye Nehir’e daha yakınım ama herkes de Eylül demiş 😀
merviskii Betulll11 Eylül çok güzel ama bende duyduğumda şaşırmıştım 🥰 bence Nehir de çok güzel daha nadir konulur bide 😝😁
Ecesuben Nehir hem söyleniş olarak hem de anlam olarak daha güzel. Nehir gibi akıp giden ömrü olsun☺️