CupCake Kızlar merhaba , bebek hareketlerini bazen aşağıda hissediyorum , normal mi , bazıları hıçkırık da olabiliyormuş , bebek hareketi ile hıçkırığını nasıl ayırt ediyorsunuz 🙄🙄🙄tecrübeli anneler yardımcı olabilir misini ?
Dr0607 CupCake canım bende bazen çok aşşağıda hissediyorum hıçkırdığı zaman kalp atışı gibi hıçkırıyor kimi zaman 5 6 defa kimi zaman arka arkaya 15 20 defa hıçkırıyor 😀
Cicilibicili CupCake aşağıda hissedilebiliyor canım. Hıçkırınca direk anlıyosun. Kalp atması gibi pıt pıt düzenli karnın atıyo oluyo ☺️
Ohaezgi CupCake benim ilk hamileliğim çok tecrübem yok ama benimde bebeğim hep aşağıda hareket ediyo doktora benim bebeğim aşağıda mı dedim hayır gayet normal bebeğin yan duruyo bu yüzden hareketlerini aşağıda baskı hissedebilirsin korkma dedi 😇
Mucizelerim34 CupCake hareket i ayırt etmek için baskı tarzında hissedersin sağa sola döndüğünde hissedersin kendini itmeye çalıştığını hissedersin hıçkırık da 10 ila 15 dakika arası 4 5 saniyede bir hıçkırdığını hissedersin mesela son günlerde yaşadığım en sık şey hıçkırık uykumda bile hissediom bazen 10 bazen 15 dk sürüyo 4 5 saniye aralıkle sürekli olarak hı hı diyor nasıl tarif ederim bilemedim😅😅😌
Dr0607 CupCake evet canım bebek artık büyüdüğü için hareketlerini daha iyi hissedebiliyoruz Allah nasip ederse oğlum olucak ve hep sol tarafımda 😀genellikle elleri sol kasığımda ayakları sağ bazen ayaklarını veya ellerini öyle bir hareket ettiriyor ki idrar kesemi sıkıştırıyor sanki kasıklarımda zıplıyomuş gibi hissediyorum bazen 😂😂😂
CupCake Dr0607 ya ben hiç anlamıyorum eli nerde ayağı nerde , yada başı falan , haftam erken olduğu için sanırım yada tecrübesizlik😅
Mucizelerim34 CupCake ben 36 haftalığım canım. 4 gündür karnım çok sertleşiodu aşşağıda çok baskı hissediodum birde 2. Hamileliğim olduğu için çok kolay ayırt edebiliyorum hıçkırıkmı hareketmi kanala girdiğinide hissetmiştim bugünki sağlık ocağı kontrolümde kanala girmiş doğumun gelmiş dedi eğer ilk se ondan ayırt edemio olabilirsiniz 😊