Arkadaşlar ben karataş hastanesine gidiyorum ilk doğumumu yaptığım doktoruma.dokturumdan memnun olduğum için tekrar gittim ama 5 yıl geçtiği için acayip yoğunlaşmış çok az bakıyor en fazla 5 dk bile sürmüyor hatta en son folik asiti bırakıp vitamine başlayalım dedi ama onu bile unuttu vermeyi.çok hastası olduğu için kafam karıştı acaba doktorumu değiştirmelimiyim sizce?