Benimde son 8 kaldı ama ses seda yok. Oğlum arada bir nabzımı yokluyo ama😄. Vajinamda acaip bi baskı oluyo, uyurken sağa sola dönemiyorum, eğilemiyorum bi beş dakka ayakta kalsam hemen ayaklarım şişip ödem oluyo. Geceleri iki saatte bi kalkıp wc ye gitmek için kendimle savaş veriyorum😌.. Dün belden kasığıma vuran düzensiz ağrılara maruz kaldım. Nst’ye girdim ama sancım da çıkmadı. Çatı muayenesi yapıldı ebe biraz daha zamanın var dedi açılma filan hiç bişi yok ama adet sancısı gibi ağrılar giriyor.. bebek baş aşağı pozisyonda fakat henüz kanala da inmemiş 😔 bunaldım artık, beklemekten tükendim. Hastaneden üç kişi çıkmak ümidiyle gidip iki kişi çıkmak çok sinir bozucu oluyor şu Son günler hiç geçmek bilmiyor😤