Esim yıllardır oglumuz oldugunda su ismi koymak istiyorum derdi ama suan kızımız olucak ben kız isminde kendim bi isim istiyorum ama ısrarla koymama ızın vermiyo anlasamıyoruz kendıde aıleside bi ismi istiyo oda o isim olsun dıyo bende istemiyorum dedıgımde ortak karar vercez dıyo ama bnm dedıklerıme hayır dıyo delırcem yaa