Bugün kontrolümüz vardi 39+1 oğlumun başı baya aşağı inmiş haftaya kadar gelmez ise salı veya çarşamba günü yatış verip suni sancı ile başlatacağızdedi doktorum, 40+2 veya 3 te yani🙃 Çok mutluyum oğluma kavuşmamıza son günler inşallah🤲💙
Kişisel, ev, temizliği market alışverişi her işimi bitirdim çantalar da hazır oldu pazar günü de Annem geliyor yanıma inşallah🥰
Hastane çantam size fazla gelebilir yapım gereği pimpirikliyim aman herşey elimin altında olsuncuyum😄 Hastanede evime 1saat uzaklıkta hemen eksiklerimi getirtemeyebilirim..
Sizce tamam mıyız Canımız annelerimiz☺⚘
Bebeğim için 👼💙
1 tane 10 lu hastane çıkışı
1 tane 5 li hastane çıkışı
1 tulum resim için
1 tulum yedek
Ekstra çorap, eldiven, zibin, şapka
Bez& islak mendil& pişik kremi
Biberon& emzik& emzik askısı
Omuz örtüsü kusma için & birkaç mendil
Nohut battaniye
Polar battaniye
Müslin
10 lu hastane çıkışının içinde de penye battaniye var yeterli olacaktır
Emzirme yastığı
Alt açma örtüsü (kullan at olandan)
Puset & puset örtüsü
Kendim için, 🧕
1 adet gecelik
2 adet pijama takımı
1 adet peluş sabahlik
Tülbent
2 adet emzirme sutyen& atlet & hamile külodu
Cross terlik & Çorap
Depend
Hastane çıkışı için kıyafet
EKSTRA,
Havlu peçete
Islak mendil
Karton bardak
Nescafe
Kuruyemiş
Küçük bi kettle
Su
Sıcak su torbası
Dezenfektan
Dudak koruyucu
Sarj aleti
Çöp torbası