Acemibalikgibi Kızım üzgünüm ama annen bu isimleri fino adı gibi buluyor sana ne isim vereceğiz hiç bilmiyorum 🤷🏽♀️ yağmur ya da Betül Nisa nasıl hanımlar isim önerilerine açığım siz ne buldunuz
ikizminikler Acemibalikgibi iki isim sevmem ama Betül Sena diye bi arkadaşım vardı çok uyumlu gelirdi ismi bana hala seviyorum o ismi
34_21_23 Yaman-42 Zeynep ismini bende çok seviyorum ama bütün Türkiye’nin adı Zeynep olmaya başlamış gibi hissediyorum çevremde o kadar çok Zeynep var ki artık 😀
Tugcem50 Bencede cok komik geliyor bana cizgi flim cocugu gibi 😂 hep ünlüler buluyor nerde değişik isim var millette koyuyor
Acemibalikgibi Ozayy bere ne la? Gibi desem ama kızmasan 😅 bu ara isim çürütme furyası var da bizim evde huy oldu
Yaman-42 Acemibalikgibi canim.ne bileyim.zeynep oyle bi isim ki 1 gunluk bebegede 80 lik nineyede cok yakisiyor
Acemibalikgibi Elbet-birgun-kavusacagiz Elif tek koymayın diyorlar Zeynep görümcem çilem de çocuğa çile mi diyim ilk çocuk daha 😂 cevriyeyi de anan koysun o ne be 😂😂😂 Pakize su bile daha modern 😂😂
Gulsen4224 Yaman-42 kesinlikle katılıyoruz hiç eskimeyecek isim yiğenimin adı Zeynep şura çok hoşuma gidiyor mesala 😂🌹
Ozayy Acemibalikgibi yok niye kızayım düşünce farkı beren isimini çok beğeniyoruz kaynanam da istiyor ela yı da annem istiyor 🤌🏻 Herkesin gönlü olsun dedik 💗👼🏻
crescent_ Gulsen4224 yaa betül diye bir tanıdığı var konya seydişehir’de. kızının adı Zeynep Şura. aynı kişiden mi bahsediyoruz acaba?
NeslihannK Acemibalikgibi Betül Nisa çok naif bence hanım hanımcık bi isim 💕 kizim olsaydi Efnan Pera koyucaktim bende oglum olucak Baybars 💙