Seymatoplu1 2 gündür bebegimin hareketlerinde asiri derecede azalma var hareket hisetsemde hic bir sekilde sidetli olmuyor cok hafif bir kipirti oluyor korkulucak bir durummu
MystryYYy Seymatoplu1 kac haftalik cnm ? Bende 27+3 haftalgm. Benimde ara ara kizm o kdr sakin oluyorki doktorma sordum oda dinleniyodur dedi 🤔
Rmeysa_1661 Seymatoplu1 kaç haftalık hamilesiniz gebelik haftası önemli. Gün içerisinde çok yoruluyor iseniz az hissetmeniz normal ama aşırıya kaçan bir hareketsizlik söz konusu ise bir ultrasona gidin derim 🤗
Yasemin301 Seymatoplu1 ben de 29. Haftanin icindeyim gecmis haftalarda benim de oyle oldu hareket vardi ama daha yavas tekme atiyordu duzeldi
Seymatoplu1 Yasemin301 Rmeysa_1661 30 haftamdayim 2 gundur nadir hareketleri vardi ama cok yavasti simdi biraz daha iyi
Ebru555 24 haftalıgım 2 gundur bende cok yavas ve az hissediyodm hatta yarım doktora gitmeyi dusunuyodum ama kızım bu aksam hareketlendi oluyomus bu haftalarda ama anne hıssıyatı olsa gerek hemen korkuyoruz😊