Merhaba,
Gecen hafta salı kontrolum vardi ve 3cm aciklik oldugunu söylemisti doktorum, yani her an dogum baslayabilir demisti. Bugüne kadar suyum veya nisan gelmedi, sancilarimda olmadi. Bugün tüm gün boyunca bebegin cok asagi bastirdigini hissediyorum, bir batma ve bi agri var. Emin olamiyorum sizce beklemeli miyim?