imren91 Kızlar hangi markanın ürününü kullanıp beğendiniz ? Çok pahalı bir şey bakmıyorum , orta bütçe bir şey arıyorum ama .
ysms19 imren91 penti de tüm sütyenler 59,90’ken aldım 2 tane. Normalde 80b takıyordum. 85c önermişti çalışan. Eve gelince denemiştim. Hiç sıkmamıştı. Tavsiye ederim.
Esmanur_97 imren91 bez olandan aldım çoğu yerde onlardan var destekli istiyorsan internetten bak canım eminönüne filan bakım yoktu oralardada trendyoldan indirimden aldım onuda ☺️
Tomrisme Emzirme sütyeni değil de LCWaikiki’den emzirme atleti aldım içi kaplı sanki sütyenli gibi çok çok güzel. Kış için ideal geldi bana☺️