Melihakrds Merhaba kızlar 25 haftalık hamileyim son zamanlarda acıkınca ben ben değilim resmen gözüm kararıyor başım ağrıyor bayılacak gibi oluyorm resmen açlık krizine giriyorm benim gibi olan var mı normal mi bu
Smctn Melihakrds var canım 25+3 haftalıgim 2 gündür gece uyanıp biseyler yemeğe başladım açlıktan uyuyamiyorum
Busra34ybg Melihakrds benimde ara ara oluyor canım içim geçiyormuş gibi hissediyorum biseyler yiyince kendime geliyorum kan şekeri düşüyor olabilir
Melihakrds Gozde2625 bu hafta olmaya başladı bu durum haftaya kontrolde söyleyecem doktoruma henüz şekerle ilgili bir test yapılmadı
Gozde2625 Melihakrds acıkmanız sıkıntı yok ama böyle bayılacak gibi oluyorsanız ve ya titriyorsanız şekere baktırın mutlaka.
Busra34ybg Melihakrds en son ki testlerde değerlerim normal çıkmıştı ama bu ay sonu yine tahlil yaptırıcam bakalım ne çıkıcak
Tilanur 8 haftalık oldu benim de aciktikca midem bulanıyor ve nasıl yediğimi bilmiyorum geceleri bile kalkıp atıştırıyorum