Bugün kontrolüm vardı akşama doğru ama o kadar berbat bir mide bulantısı başladı ki kahvaltıdan sonra hem istifra hem bir anda gelen kasık ağrısıyla kendimi doktora zor attım. Bebek doğum pozisyonunu almış. Ağır bir bebek kilosu güzel. Doktor nst ye soktu çok sancın yok dedi. Açılmam ztn yok ama ztn
olucam. Serum yazdı. Pztes için gün verdi sezaryen için. Ben eve geldim ama çok berbatım Şuan resmen işkence çekiyorum. Tekmeler çok can yakıyor sanki her an suyumu patlatıcakmış gibi zorluyor. Ve çok özür dilerim istifra ediyorum. Müthiş bir baş ağrısı var dayanılcak gibi değil. Sizce pztesini beklemicek mi ? Yaşayan varmı?