ESMAARAS hayır canım hiç bir sebebi yok ne kordon dolanması ne kaka yapması ne başka bir şey gebelik şekeri tansiyon falan hiç biri yoktu oğlumun bütün tarama testleri temizdi 3055 gr 49 cm doğmuştu doktorlar sebeb olmadıgı için genetik test pıhtılaşma testi bağışıklık testi falan istedi onları da yaptırdık hepsi temiz cıktı pıhtılaşma da cıkmadı doktorum dogal ölüm dedi takdiri ilahi böyleymiş canım rabbim tekrardan aynı acıyla sınamasın inşallah 🤲