Gfrn Kızlar ben 33.haftadayım bayram da tatile gidebilir miyim 35. 36. Hafta da arabayla sık sık mola versem doktoruma soracağım ama size de bir sorayım dedim
SemaOnur Gfrn Ben suan 35.haftalık hamileyim tatile gitmeye cesaret edemezdim şahsen çünkü ara ara kasilmalarim oluyo insan tedirgin oluyo ama doktorun dedigine göre hareket edersin😊
znurstnKaraca Gfrn bayramda 37 hastalık oluyorsunuz biraz riskli gibi ama sıkıntınız hiç yoksa olabilir
Gfrn SemaOnur ya bende korkuyorum aslında 6 7 saat sürüyor otoban mola versem tarlada mı verecem 🙂 ama eşim gidelim mi doktor iZin verirmi dedi die bir deneyim şansımı dedim