Kızlar merhaba 2. Hamileliğim 6+5 reyiz. Keseyi falan gördük çok şükür 2 Aralık’ta kalbini duyamaya gideceğiz inşallah. Benim ilk hamileliğim de aşırı kanamam olmuştu. Ama çok şükür çocuğumu sağ salim kucağıma aldım. Bundada aynısı olacak diye aşırı derecede korkuyorum. Çünkü çok zordu 😔 1. Risk yaşayıp 2. Şu normal geçen varmı içimi rahatlatmak istiyorum biraz 😊