makca Merhaba hanımlar 14 haftaligim gebe kaldıktan sonra saçlarım olduğundan da çok dökülmeye başladı folik asit kullanıyordum doktorum ilacımı degistirdi ama aynı devam ediyor tavsiyesi olan var mı yada aynı durumu yaşayan 🙄
Tugcem50 Benimde dökülüyor aslında gürleşmesi ve hızlı uzaması gerekmiyormu böyle saca canlılık gelmesi lazım bende yok bende bekliyim bari
Alyaayse 29 .haftam bitecek benimde çok dökülüyo ama çevrem gürleşmesi lazım diyo 🤷♀️Bende ters tepmiş belliki sebep nedir bilemiyorum artık