Kevserkrgz arkadaşlar şuan 17+2deyim ama kasıklarımda Bi agrı var dayanışmaya ak kadar degil ama dokununca felan agrı hissediyorum sizde de olan varmı nedendir acaba?
busbusbus10 Kevserkrgz ben 27. Haftamdayım o kasık ağrılarım hep vardı hala var 🙁 bebek büyüyor ister istemez ağrı olur canım korkma ama eğer şiddetliyse doktoruna bi danış derim ❤️
Kevserkrgz busbusbus10 şiddetli degil ama devamlı var yani bende acaba normal mi diye ögrenmek istedim
busbusbus10 Kevserkrgz benimde devamlı vardı çok şükür şimdiye kadar sıkıntı çıkmadı ama bebeğim aşağıda benim seninde aşağıda olabilir mi