Merhaba hanımlar. Şuan 5 haftalık gebeyim daha keseyi görmeye gitmedim doktorum çarşamba gel dedi. 1 haftadır hafif bulantım ve halsizliğim vardı bugün hiç olmadı. Kanamam falan yok ama korkuyorum kalbimi durdu diye daha önce 1 kayıp yaşadım kalp durmasından dolayı psikolojik mi 😞 çarşamba randevum var bekleyemicem sanırım