Tubisssss Kızlar bugün belım agrıdı durduk yere eğildi bşy gırdı hareket etmedim yel mı sızce böyle olan oldu mu 11+2 günlük bebeğim
momteacher Tubisssss canım tutulmuş bence senin belin, yerden eğilip doğrulurken bişe hissettiysen tutulmuştur, sıcak tut, zeytinyağıyla ovdurup havlu koy geçer
Nurbl Tubisssss o haftalarda benimde çok ağrırdı çok fazla ayakta kalma poponun üstüne çok oturma bide bende bilmiyordum ama anladım ki ayakta kalmaktan ve iş yapmaktan oluyordu
Tubisssss momteacher inşallah şuan duramıyom Bel agrısında korktum doktora gttım sükür bebeğim de bşy yok agrı kesıcı vurdu parol ıctım hala gecmedı agrısı duramıyom kı agrıtan 😭😭😭
momteacher Tubisssss benimde bikere öle olmuştu canım sen dedğm gibi yağ ile ovdur havlu koy sıcak tut yelek falan git
momteacher Tubisssss benimde bikere öle olmuştu canım sen dedğm gibi yağ ile ovdur havlu koy sıcak tut yelek falan git
momteacher Tubisssss benimde bikere öle olmuştu canım sen dedğm gibi yağ ile ovdur havlu koy sıcak tut yelek falan git