Gizemky Kızlar merak ediyorum Doğum yapmış olanlar kaçıncı haftada Doğum yaptılar🤔 ben hamileyim 29+5☺️
Nursahcan 38+4 olduk ama daha hic belirtinyok sanırm ne bı agrı sızı su gelme nişan bakalım yarın kontrel var genelde 38 de doguruyorlar ama